کراس فیت دارای ورزش های روزانه می باشد که هر روز توسط مربی تان تغییر خواهد کرد. به همین دلیل ما در ادامه شایع ترین ورزش های روزانه کراس فیت را برایتان مطرح کرده ایم که نام برخی از آن ها از ورزشکاران گرفته شده است. تعداد زیادی از این تمرین ها وجود دارد که از آسان تا سخت هستند و ما در ادامه برای اینکه بهتر بدانید کراس فیت چیست مهم ترین آن ها را مطرح کرده ایم که عبارت هستند از :

برای کلاس TRX به اسان اسپرت مراجعه کنید.

• باربارا : این تمرین شامل ۲۰ مرتبه حرکت بارفیکس، ۳۰ مرتبه حرکت شنا، ۴۰ مرتبه حرکت دراز و نشست و ۵۰ بار حرکت چمباتمه وزن بدن است که به ترتیب انجام می شود.
• انگی : ۱۰۰ مرتبه حرکت بارفیکس، ۱۰۰ مرتبه حرکت شنا، ۱۰۰ مرتبه دراز و نشست، ۱۰۰ مرتبه چمباتمه وزن بدن که در تمام طول ورزش با هم جمع می‌ شوند.
• مورف : دوی زمان بندی شده به طول یک مایل به همراه ۱۰۰ بار حرکت شنا، ۱۰۰ بار بارفیکس، ۳۰۰ بار چمباتبه زدن وزن بدن که در پایان هر یک مایل دویدن انجام می ‌شود.
• جکی : یک هزار متر پارو زدن، ۵۰ مرتبه وزنه زدن با یک وزنه انتخابی و ۳۰ مرتبه حرکت بارفیکس بدون هیچ استراحتی می باشد.

تمرینات کراس فیت چیست


حرکات کراس فیت چیست – اسکوات از جلو


یکی از محبوب ترین حرکات کراس فیت که می خواهیم به شما بگوییم اسکوات از جلو می باشد. اسکوات از جلو یکی از محبوب ترین تمرین های پایین تنه برای علاقه مندان این رشته ورزشی می باشد. برای اینکه بدانید حرکات کراس فیت چیست یعنی اسکوات از جلو باید بگوییم که با این حرکت می توانید به پایین تنه تان قدرت ببخشید.
برای انجام این حرکت وقتی پاهایتان به عرض شانه هایتان باز است باید یک هالتر را روی عرض سینه تان قرار دهید. سپس حالی ‌که سینه ‌هایتان رو به بالاست و میان‌ تنه تان سفت است باید باسنتان را به عقب و پایین ببرید. در اخر هم باید آن را به سمت زمین نزدیک کنید و اجازه دهید کمی بیشتر از موازی‌ شدن پایین بیاید.

منبع:

https://blog.asansports.com/2021/07/28/%da%a9%d8%b1%d8%a7%d8%b3-%d9%81%db%8c%d8%aa-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f/