آیا شما هم جزو علاقه مندان به ورزش یوگا هستید و نمی دانید بهترین مربی یوگا زن کیست؟ مگر می شود عاشق یوگا و مدیتیشن باشید و بهترین مربی یوگا زن را نشناسید؟ بهترین مربی یوگا زن خانم مینا صادقلو می باشد. این خانم مربی رسمی انجمن یوگا و دارای گواهینامه های موبی گری یوگا از فدراسیون ورزش های همگانی و بین المللی یوگا می باشد. خانم مینا صادقلو همچنین دارای پانزده سال سابقه در رشته آرامش بخش یوگا می باشد.

برای کلاس یوگا به اسان اسپرت مراجعه کنید.

اگر علاقه مند به ورزش یوگا هستید باید بدانید که کلاس های این ورزش به صورت خصوصی، نیمه خصوصی و عمومی است. در این کلاس ها بهترین مربی یوگا زن یعنی خانم مینا صادقلو تکنیک های متنوعی مانند حرکات کششی و پایه ای جهت اماده سازی و رفتن به آسانا های اصلی، حرکات اصلاحی و درمانی، انواع مدیتیشن، مراقبه و روش های آرامش بخش، تمرینات تنفسی و تمرکزی، یاما، نیاما و … را به افراد علاقه مند به این ورزش آموزش می دهد.

 

 

بهترین مربی یوگا مرد را می شناسید؟


اگر جنسیت شما مرد باشد مسلما به دنبال بهترین مربی یوگا مرد می گردید. اگر نمی دانید بهترین مربی یوگا مرد کیست به هیچ وجه نگران نباشید. یکی از بهترین مربی یوگا مرد اقای امیر رضا توکلی با سابقه ای بیش از شش سال می باشد. سبک های این مربی در پاور، اشتانگا و … می باشد. بهترین مربی یوگا تهران اقای امیر رضا توکلی همچنین دارای مدرک بین المللی از کشور هندوستان و سازمان جهانی یوگا می باشد و با خیال راحت می توانید با این مربی یوگا و مدیتیشن انجام دهید.
بهترین مربی یوگا مرد فرد دیگری به نام علی رضائی با ده سال سابقه مربی گری یوگا می باشد. بهترین مربی یوگا تهران در بهترین باشگاه ها هم به صورت عمومی و هم به صورت خصوصی ده سال مربی گری کرده است. همچنین این مربی دارای سابقه یوگا درمانی با بیماران خاص مانند ام اس می باشد. یکی دیگر از بهترین مربی یوگا تهران اقای امیرعلی علیئی با بیش از ده سال تدریس تخصصی خودشناسی و درمان های مکمل آموزش تخصصی مراقبه (مدیتیشن)، خودهیپنوتیزم، طب سوزنی، توانایی های فراروانی و چشم سوم و … می باشد.


منبع:

https://blog.asansports.com/2021/01/26/3251/