پس از نگاهی مختصر و کوتاه به تاریخچه پینگ پنگ نوبت به اینکه پینگ پنگ چیست می رسد. پینگ پنگ که در زمان های دور به آن تنیس بر روی میز می گفتند ورزشی است که هم به صورت تک نفره و هم به صورت دو نفره امکان پذیر می باشد. به عبارتی ساده تر هر فردی پس از دانستن اینکه پینگ پنگ چیست هم به صورت دو نفره و هم به صورت تک نفره می تواند بازی کند.

در این بازی یک میز وجود دارد که وسط آن توسط یک تور به دو قسمت مساوی برای هر بازیکن تقسیم شده است. هر فردی با تهیه یک توپ و راکت و مهارت هایی که در خصوص این رشته یاد گرفته است می تواند بازی کند و با کسب امتیاز بالا برنده این بازی هیجانی و مهیج باشد.

برای  کلاس پینگ پونگ به اسان اسپرت مراجعه کنید.

 

 

نحوه بازی پینگ پنگ چگونه است؟


آیا شما هم دوست دارید بدانید این بازی چگونه انجام می شود؟ آیا از بس به سراغ تحقیق در مورد پینگ پنگ pdf رفته اید دیگر جانی ندارید؟ دیگر نگران نباشید چون تا ما هستیم نیازی به تحقیق در مورد پینگ پنگ pdf نیست و همه موارد لازم در خصوص این بازی هیجانی را به شما خواهیم گفت. این بازی با یک ضربه سرویس شروع می شود که باید در نیمه زمین فرد شروع کننده باشد تا به زمین بخورد. البته در ضربه های بعدی توپ باید فقط در نیمه زمین حریف به زمین برخورد کند نه زمین فردی که می زند.
در این بازی هیجانی اگر توپ به هر دلیلی در زمین حریف فرود نیاید یک امتیاز به حریف اضافه می ‌شود و اگر توپ در زمین حریف فرود آید و پس از آن حریف نتواند توپ را به زمین طرف مقابل بزند یک امتیاز به فردی که ضربه را زده افزوده می ‌شود. اگر در ضربه اول توپی که پرتاب شده بعد از اینکه به زمین خورد به تور هم بخورد و در زمین حریف برود هیچ امتیازی برای هیچ کس ثبت نخواهد شد.

منبع:

https://blog.asansports.com/2021/06/01/%d9%be%db%8c%d9%86%da%af-%d9%be%d9%86%da%af-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f-%d8%aa%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%ae%da%86%d9%87-%d9%82%d9%88%d8%a7%d9%86%db%8c%d9%86/