آیا به دنبال اسامی بهترین مربی های فوتسال هستید؟ آیا می خواهید زیر نظر بهترین مربی های فوتسال
 آموزش فوتسال ببینید تا به یک بازیکن حرفه ای تبدیل شوید؟ کافیست در ادامه ما را دنبال کنید تا با اسامی بهترین مربی های فوتسال آشنا شوید. خانم عاطفه رضایی یکی از بهترین مربی های فوتسال در بین ۱۰ مربی برتر فوتسال زنان می باشد. این فرد بازیکن سابق و مربی فوتسال ایران می باشد. این خانم که نامش جزو اسامی بهترین مربی های فوتسال می باشد توانسته است تیم سپاهان اصفهان را در لیگ برتر سال های ۸۲-۱۳۸۱ به عنوان اولین تیم تاریخ لیگ فوتبال ایران به مقام قهرمانی برساند.
یکی دیگر از بهترین مربی های فوتسال ایران اقای فرهاد کاظمی می باشد که بازیکن سابق و مربی کنونی فوتسال ایران است. از دستاورد های این مربی خبره می توان گفت که تیم سپاهان اصفهان را در لیگ برتر سال های ۸۲-۱۳۸۱ به عنوان اولین تیم غیر تهرانی تاریخ لیگ فوتبال ایران به مقام قهرمانی رساند. این مربی خبره که جزو بهترین مربی های فوتسال می باشد این تیم را به مقام قهرمانی جام حذفی در سال های ۸۳-۱۳۸۲ رساند. پس اگر به دنبال بهترین مربی های فوتسال اقایان و خانم ها هستید این دو مربی بهترین گزینه انتخابی می باشند.

براي  اجاره زمین چمن مصنوعی به اسان اسپرت مراجعه كنيد.


زمین فوتسال

برترین مربیان فوتسال


یکی از برترین مربیان فوتسال در ایران فردی به نام سید محمد ناظم‌ الشریعه می باشد. کسانی که به دنبال برترین مربیان فوتسال هستند حتما نام این فرد را شنیده اند زیرا این فرد جزو یکی از برترین مربیان فوتسال در کشور عزیزمان می باشد. همچنین این سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در میان برترین مربیان فوتسال جهان در سال ۲۰۱۹ میلادی نیز دیده شده است. براساس گزارش سایت های ورزشی اسامی ۱۰ سرمربی برتر فوتسال جهان در سال ۲۰۱۹ میلادی در رده ملی اعلام شده که نام سید محمد ناظم ‌الشریعه سرمربی تیم ملی ایران هم در این فهرست دیده شده است و چی از این بهتر؟

منبع: