استارتاپ ها معمولا حول ایده جدیدی شکل می گیرند که قرار است نیازی از افراد دیگر را در زمینه ای خاص برطرف نماید.

از آن جا که رفع نیاز باید موفق تر از رقبا صورت گیرد، استارتاپ هایی که به صورت کار در منزل اینترنتی هستند می توانند به انواع روش ها انجام گرفته و در رقابت تنگاتنگ با رقیبان حاضر در بازار برگ برنده ای در دست داشته باشد. برگ برنده استارتاپ ها ممکن است این باشد که بتوانند برای افراد امکان کسب درآمد از اینترنت را فراهم کنند.

استارتاپ

کار در منزل اینترنتی: بازی برد برد برای هر دو طرف

به گونه ای که این امکان را فراهم کنند که همکاران آنها در تیمی که تشکیل شده است به صورت کار در منزل اینترنتی همکاری داشته باشند که این مساله می تواند به سود هر دو طرف می تواند تمام شود.
داستان استخدام ها این روزها داستان جالبی به نظر نمی رسد و تامین نیازهای افراد داوطلب استخدام گاهی اوقات در توان کسب و کارهای نوپا یا استارتاپ ها نیست. بنابراین به جای استخدام افراد و پرداخت حق بیمه و دیگر حقوق کسانی که استخدام شده اند استارتاپ ها می توانند از کسب و کار اینترنتی در منزل به عنوان گزینه همکاری با افراد تیم استفاده کنند.
در این صورت دیگر لازم نیست هزینه هایی بابت استخدام فیزیکی و حضوری بپردازند یا مبالغی را بابت اجاره محلی که افراد استخدام شده در آن مشغول به فعالیت و کار شوند متقبل گردند.
بنابراین کار در منزل اینترنتی را ترجیح می دهند تا بتوانند ضمن کاهش هزینه های جانبی، از افرادی که علاقه مند به کسب و کار اینترنتی در منزل هستند استفاده نمایند.
افراد علاقه مند به کسب و کار اینترنتی در منزل هم به جای آنکه به فکر فرایندهای گاهی طولانی استخدام بگردند ترجیح می دهند گزینه کسب درآمد از اینترنت را برای گذران زندگی خود انتخاب کنند و آزادی عمل بیشتری داشته باشند.
بنابراین به نوعی کسب و کار اینترنتی در منزل، می تواند بازی برد برد هم برای استارتاپ باشد و هم برای تیمی که قرار است با استارت آپ همکاری های لازم را داشته باشد و این کسب و کار نوپا را در رسیدن به اهداف خود یاری کند.

 منبع:

https://peidaiesh.com/startup/%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d9%86%d8%b2%d9%84-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa%db%8c/