این بازی جذاب و هیجانی از سه ست تشکیل شده است که هر کس دو ست را ببرد برنده خواهد بود. در اصل ما شش ست خواهیم داشت که در ست اخر باید حداقل دو امتیاز بین دو حریف تفاوت داشته باشد تا برنده اعلام شود. در آموزش تنیس خاکی همه افراد چه مبتدی و چه حرفه ای از چهار ضربه استفاده می کنند. این چهار ضربه عبارتند از : فورهند، بک هند، والی و سرویس می باشد که اگر این چهار ضربه را به طور کامل بلد باشید به راحتی می توانید با حریف خود مبارزه کنید.

برای اجاره زمین تنیس به اسان اسپرت مراجعه کنید.

در اینجا به چکیده ای از آموزش تنیس خاکی خواهیم پرداخت اما برای اگاهی بیشتر کافیست به مطالعه قوانین تنیس خاکی pdf بپردازید تا برنده میدان شوید. در ضربه فورهند با استفاده از یک دست کافیست راکت را در راستای بدن خود بچرخانید و به توپ ضربه بزنید یا در ضربه بک هند با استفاده از دو دست کافیست راکت را درحالیکه پشت دست مسلط شما رو به تور است به جهت مخالف بگردانید. در ضربه والی که قدرت مند ترین ضربه است تنها کافیست کمی بچرخید و قبل از اینکه توپ به زمین بخورد راکت را زیر ان برده و توپ تنیس را پرتاب کنید.

تنیس خاکی

همه چیز درباره تنیس روی میز

در بخش همه چیز درباره تنیس روی میز شما این ورزش را به راحتی یاد خواهید گرفت. برای دانستن همه چیز درباره تنیس روی میز باید گفت که فردی که بازی را شروع می کند جوری باید به راکت ضربه بزند که توپ به وسط زمین خورده و پس از عبور از روی تور به نیمه حریف وارد شود. در همان ابتدای شروع کار وقتی حریف نیز با راکت خود به توپ ضربه بزند و توپ وارد محوطه شما شود و بتوانید ان را مهار کنید تازه بازی شروع می شود.
به این ترتیب وقتی دو طرف بتوانند توپ را مهار کنند بازی تا جایی ادامه پیدا می کند که یک فرد موفق به مهار توپ نشده و در نتیجه طرف مقابل یک امتیاز کسب می کند. همان طور که گفته شد وقتی هر فرد با راکت به توپ ضربه میزند و توپ به نیمه زمین خورده و سپس از روی تور رد می شود اگر هر گونه خطای کوچکی را مرتکب شوید توسط داور مشاهده می شود. برای بررسی بیشتر قوانین تنیس خاکی pdf یا روی میز کافیست به این مقاله مراجعه کنید.

منبع:

https://blog.asansports.com/2020/12/10/0-%d8%aa%d8%a7-100-%d9%88%d8%b1%d8%b2%d8%b4-%d8%aa%d9%86%db%8c%d8%b3-tennis-%d8%a7%d8%b5%d9%88%d9%84-%d9%88-%d9%82%d9%88%d8%a7%d9%86%db%8c%d9%86/