x تبلیغات
معرفی کامل ورزش ها

حرکات موثر یوگا

بررسی انواع تمرین یوگا در خانه برای تمرکز

یوگا در خانه برای تمرکز بهترین ورزش در خانه می باشد که هم به صورت انفرادی و هم همراه دوستان و اشنایان خود می توانید آن را انجام دهید. در ادامه می خواهیم به بررسی انواع تمرین یوگا در خانه برای تمرکز و حرکات آن بپردازیم. انواع تمرین یوگا در خانه عبارت است از :
• انوسارا : اگر می خواهید یک 
کلاس یوگا خوب و فلسفی داشته باشید می توانید از این حرکت استفاده کنید همچنین این حرکت بر اساس فعالیت های قلبی می باشد.

• آشتانگا : اگر به دنبال راهی برای تقویت عروق خود می باشید می توانید از این حرکت یوگا استفاده کنید زیرا سالم ترین و کامل ترین راه برای تقویت عروق این تمرین می باشد.
• بیکرام : اگر می خواهید در حین انجام حرکات ورزشی عرق کنید و عرق کردن را دوست دارید می توانید از این حرکت یوگا بهره ببرید.
• هاتا : این حرکت در حین انجام آهسته آهسته و گام به گام می باشد و اگر سایر تمرینات یوگا را دوست ندارید و از روحیه لطیفی برخوردار هستید ما این تمرین را برای شروع به شما پیشنهاد می کنیم.
• آیینگار : اگر جزو افرادی هستید که به جزئیات توجه می کنید و همواره کارهایتان را آهسته و با حوصله انجام می دهید این تمرین برای شما مناسب است.
• کریپالو : اگر از زندگی یکنواخت و روتین خود خسته شده اید و به دنبال یک تلنگر هستید این تمرین یوگا برای شما مناسب می باشد.
• کوندالینی : اگر مواد مخدر مصرف می کنید و می خواهید خودتان شروع به ترک کنید این تمرین بهترین تمرین روحی برای شما می باشد.

 

 

انواع تمرین یوگا در خانه برای افزایش قد


این ورزش به دلیل انجام حرکات کششی و نرمشی تمام عضلات بدن از سر تا پا را درگیر می کند از این رو برای افزایش قد مناسب می باشد. در ادامه چند تمرین یوگا در خانه برای افزایش قد را مطرح کرده ایم تا افرادی که از کوتاهی قد خود رنج می برند با تمرین یوگا در خانه برای افزایش قد خود اقدام کنند.
• تاداسانا
• وریکش آسانا
• ساروانگ آسانا
• آسترا آسانا
• اوجایی پرانایاما
• بوجانگ آسانا
• هاستا پاداسانا




یوگا در خانه برای لاغری و تناسب اندام

برای لاغری و تناسب اندام روش های مختلفی وجود دارد و اگر همگی را امتحان کرده اید و به تناسب اندام نرسیده اید ما یوگا در خانه برای لاغری را به شما پیشنهاد می کنیم. با انجام تمرین های یوگا در خانه برای لاغری و خرید پکیج یوگا در خانه در زمانی کوتاه به راحتی می توانید از شر چربی های اضافه خود خلاص شوید. در ادامه برخی از تمرین های یوگا در خانه برای لاغری را برای شما مطرح کرده ایم :
• حرکت آسیاب دستی
• حرکت کمانی
• حرکت قایق
• حرکت کبری
• حرکت ازادسازی باد
• حرکت پاداسانا


مزایای یوگا در منزل چیست؟

هدف اصلی یوگا هماهنگ کردن سیستم های مختلف بدن و ایجاد شادابی و نشاط در فرد می باشد. این ورزش همانند سایر ورزش های دیگر از مزایایی برخوردار است که در ادامه به اختصار چند مورد را نام برده ایم :
• انعطاف پذیری
• تقویت عضلات
• بهتر شدن خلقیات
• بهبود تنفس
• درمان افسردگی
• کاهش فشار خون
• رفع بی خوابی


منبع:

https://blog.asansports.com/2020/12/23/%d9%81%db%8c%d9%84%d9%85-%db%8c%d9%88%da%af%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87-23-%d8%ad%d8%b1%da%a9%d8%aa-%db%8c%d9%88%da%af%d8%a7-%d9%85%d9%88%d8%ab%d8%b1/

 

 

برای داشتن انرژی بیشتر و عملکرد بهتر قبل از ورزش چه بخوریم؟

 

در تمام روز چه بخوریم

کم آبی بدن

شروع ورزش بدون این که در آن روز به اندازه کافی آب نوشیده باشید، اصلا ایده خوبی نیست. هر روز مطمئن شوید که به اندازه کافی آب نوشیده‌اید؛ قبل از ورزش، حین ورزش و بعد از ورزش، بدن شما به آب احتیاج دارد. اگر یادتان می‌رود که آب بنوشید یا نمی‌دانید که چه میزان آب برای شما کافی است، می‌توانید از اپلیکیشن‌های موبایل که برای یاداوری آب نوشیدن طراحی شده است استفاده کنید. به یاد داشته باشید که بدن برای کالری سوزاندن به آب احتیاج دارد؛ حتی اگر اندکی هم دچار کم‌آبی بدن شوید، متابولیسم بدن شما کاهش پیدا می‌کند. هیچ کس دوست ندارد بدون فایده ورزش کند.

۲ تا ۳ ساعت قبل از ورزش چه بخوریم

قبل از ورزش

در این قسمت به معرفی انواع خوراکی مفید قبل از ورزش با ذکر بازه زمانی می پردازیم.اگر می‌خواهید قبل از ورزش یک وعده غذایی داشته باشید، خوردن غذا دو تا سه ساعت قبل از ورزش مناسب است. بهتر است یک وعده غذایی با ترکیبی از کربوهیدرات، پروتئین و چربی که بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ کالری داشته باشد میل کنید. مثل سینه مرغ کباب شده به همراه سبزیجات و کمی نان برشته، یا میوه به همراه شکلات انرژی‌زای آجیلی (Nut Bar) و پیاله کوچکی ماست. به هیچ وجه‌ غذاهای نفاخ مثل حبوبات و بروکلی نخورید، چراکه حین ورزش شما را خیلی اذیت خواهند کرد.

برای اجاره زمین چمن فوتبال در مشهد  به سایت ورزشی اسان اسپرت مراجعه کنید.

 

۱ تا ۲ ساعت قبل از ورزش چه بخوریم

خوراکی کم کالری

با نزدیک شدن به زمان ورزش، خوراکی که میل می‌کنید، باید روی کربوهیدرات (تا سقف ۵۰ گرم) با میزان کمی پروتئین تمرکز داشته باشد. می‌توانید شیر بدون چربی به همراه غلات صبحانه، یا کمی آجیل و یک قهوه لاته میل کنید. اگر یک تا دو ساعت تا ورزش خود وقت دارید، سعی کنید کالری خوراکی خود را زیر ۲۰۰ نگه دارید. ترکیب پروتئین و کربوهیدرات باعث می‌شود شما احساس سیری همراه با رضایت داشته باشید. درضمن ممکن است به کاهش کوفتگی و درد عضلات‌ شما هم کمک کند.

برای خرید لباس ورزشی زنانه کلیک کنید.

۱۵ تا ۳۰ دقیقه قبل از ورزش چه بخوریم

بیسکوییت کم کالری

اگر تا زمانی که می‌خواهید ورزش کنید فقط یک ربع تا نیم ساعت وقت دارید و احساس گرسنگی می‌کنید، نوعی خوراکی مفید قبل از ورزش را انتخاب کنید که هضم آن ساده باشد؛ ماده‌ای خوراکی که حدود ۲۵ گرم کربوهیدرات داشته باشد. مثل یک قاشق غذاخوری کشمش، چند عدد بیسکوییت نمکی یا پوره سیب.

دقیقا قبل از ورزش چه بخوریم

کالری پاستیل

اگر زمان ورزش شده و چند ساعت است که چیزی نخورده‌اید، نگران نباشید. اگر می پرسید دقیقا قبل از تمرین بدنسازی چی بخوریم؟باید بگوییم لازم نیست چون دیر شده گرسنه ورزش کنید. بدن شما برای انجام حرکات ورزشی به انرژی احتیاج دارد. کربوهیدرات خوراکی که در این زمان می‌خورید را به ۱۵ گرم محدود و یک چیز کوچک و سبک انتخاب کنید. چند پاستیل کوچک (قطعا نه یک بسته کامل!)، حدود ۲۲۰ گرم نوشیدنی ورزشی (Sport Drink) یا یک تکه کوچک نان می‌تواند انرژی را فورا بالا برده و شما را آماده ورزش‌ کند.

 
منبع:

لیست بهترین و محبوب ترین تکنیک های والیبال (2020)

 

مختصری از تاریخچه ی والیبال


قبل از بررسی تکنیک والیبال و و اینکه مهمترین تکنیک در والیبال چیست بد نیست با تاریخ چه ی آن بطور مختصر آشنا شویم. در سال ۱۹۸۵ یک معلم آمریکایی با نام ویلیام.جی. مورگان از ترکیب دو بازی تنیس و بستکبال بازی شکب ابتدایی والیبال را اختراع کرد و آنرا مینونت نام گذاشت. در ابتدا تکنیک والیبال چندان پیشرفته نبود و فقط منحصر به رد توپ از تور بود و حتی توپ آن به دلیل سنگینی زیاد باعث زده شدن افراد از این ورزش می شد. در سال های بعد توسط دکتر آلفرد هاستلر گسرتش یافت و والیبال نام گذاری شد و با گسترش تنکنیک ها و قوانین به مرور به کشور های دیگر صادر شد.

تنیک والیبال

آموزش تکنیک های والیبال حرفه ای


بازیکنان حرفه ای توانایی بدن را با تکنیک والیبال ترکیب میکنند. جدای اینکه چقدر با استعداد هستید، والیبال داخل سالن یا والیبال ساحلی بازی میکیند، اگر به دنبال حرفه ای شدن هستید باید بدانید مهمترین تکنیک در والیبال چیست و چطور باید آنهار را به نحو درست اجرا کرد. تکینک والیبال در ۶ زمینه شامل تکنیک پنجه در والیبال، ساعد، اسپک، سرویس، آبشار، دفاع روی تور میباشد. تکنیک های والیبال حرفه ای شامل انواع پاس، توپ گیری با یک دست، سرو، تمارین تحت فشار، شیرجه، توپ گیری و … است که در این مطلب به بررسی برترین های تکنیک والیبال و
 آموزش والیبال میپردازیم.

برای رزرو چمن مصنوعی تهران به سایت ورزشی اسان اسپرت مراجعه کنید.

 

آموزش تکنیک پنجه در والیبال


به دلیل اینکه پنجه مهم ترین و پرکاربرد ترین تکنیک والیبال است که به دفعات در کار گروهی استفاده میشود، آموختن انواع تکنیک های پنجه در والیبال برای همه ی والیبالیست ها اهمیت دارد. اگر شما تکنیک های پنجه در والیبال را به طور درست فرا بگیرید و بتوانید توپ را با سرعت و دقت به نقطه مورد نظر انتقال دهید به راحتی میتوانید در والیبال پیشرفت کنید. در هنگام فراگیری تکنیک های پنجه در والیبال نحوه ی قرار گیری بدن، وضعیت دست ها اهمیت دارد. این تکنیک از دو مرحله ی دریافت و ارسال تشکیل شده است:

• دریافت توپ: این قسمت از تکنیک های پنجه در والیبال برای زمانی است که توپ در میدان دید بازیکن قرار میگیرد و به سمت بازیکن می آید. در این هنگام برای دریافت توپ بازیکن باید کمی به روی پاهای خود نشست کند ( زانو ها را خم کن ) و دستان را کمی باز و آرنج را به سمت جلو ببرد و شبیه کمان کشیده شده آماده ی اجرای تکنیک پنجه در والیبال می شود.
• ارسال توپ پس از دریافت: مرحله ی دوم از تکنیک پنجه ی در والیبال ارسال توپ بعد از دریافت آن است. هنگام ارسال توپ باید بدن به سمت جلو متمایل باشد. سر رو به بالا و وزن بدن باید کمی به روی پنجه ی پای جلو انداخته شود. به عبارتی هنگام دریافت باید پاها موازی باشد و هنگام ارسال توپ باید کمی به سمت جلو متمایل شد. البته در صورتی که پاس هوایی و با پرش باشد باید به هوا بپرید و کامل از زمین جدا شد.
انواع ارسال توپ توسط تکنیک پنجه در والیبال را میتوان در جهت های پاس به پشت، پاس پرشی، پاس به بغل و … داد.
فقط توجه داشته باشید که هنگام اجرای تکنیک های پنجه در والیبال باید نحوه ی قرارگیری دستان شما طوری باشد که از فضای ایجاد شده از کنار هم قرار گرفتن انگشتان اشاره و دست شما یک شکل مثلث یا الماس تشکیل شده باشد. همچنین هنگام اجرای تکنیک پنجه در والیبال نباید ضربه را با نوک انگشتان دست زد و باید با قسمت های میانی انگشت به نیمه ی پایینی توپ ضربه زد.

تکنیک پنجه در والیبال

روش اجرای تکنیک ساعد در والیبال


از تکنیک ساعد در والیبال برای دفاع یا انتقال توپ هایی که با سرعت و قدرت زده میشود استفاده می شود. این تکنیک نسبت به تکنیک پنجه دقت کمی دارد اما در حرکات دفاعی پرکاربرد تر است و میتوان با افزایش مهارت ، دقت این تکنیک را بسیار افزایش داد. مانند تکنیک قبل تکنیک ساعد نیز به دو قسمت دریافت و ضربه تقسیم میشود.
• هنگام دریافت توپ: برای اجرای تکنیک ساعد در والیبال پاها را موازی عرض شانه ها باید باز کرد و کمی زانو ها را خم کرد . بدن باید عمود به پاها باشد و شکم را به سمت تو برد . شانه ها باید رها باشد و ۴ انگشت دست بصورت ضربدری به روی هم قرار گرفته باشد و شست دست ها نیز روی انگشتان و کنار هم قرار گرفته باشد .
بهترین نقطه برای اجرای تکنیک ساعد در والیبال ماهیچه های دست می باشد که برای ضربه ی بهتر ماهیچه های ساعد باید مچ دست را کمی هم رو به پایین و به بیرون چرخاند تا استخوان ساعد از مسیر توپ به کنار برود .
• هنگام ضربه به توپ: مرحله ی دوم تکنیک ساعد در والیبال ضربه و ارسال توپ به منطقه ی دلخواه است که بلافاصله بعد از مرحله ی اول انجام میشود. در هنگام اجرای این تکنیک والیبال باید کمی زانو هایی که در قسمت یکم خم شده بودند را صاف کرد و بدن را کمی رو به جلو متمایل کرد ( مرکز ثقل بدن را کمی رو به جلو و بالا برد). همچنین ساعد ها توپ را به سمت بالا هل میدهد. فراموش نکنید که هنگام ضربه به توپ اگر ساعد ها را زیاد بالا بیاورید توپ را بجای جلو به سمت پشت سرتان انتقال می دهید.
برای تمرین انفرادی این تکنیک والیبال می توانید از دیوار کمک بگیرید. بدین صورت که روبروی دیوار بایستید و به سمت دیوار با ساعد خود به توپ ضربه بزنید و در برگشت دفاع کنید.

 
منبع:

آموزش ورزش در خانه بدون تجهیزات! + عکس

آموزش ورزش در خانه و رسیدن به تناسب اندام


در دنیایی که تکنولوژی حرف اول را می زند در هر خانواده حداقل ۲ نفر مشغول به کار هستند و توانایی رفتن به باشگاه ندارند سوال اینجاست که این افراد برای سلامتی خود چکاری باید کنند؟ با ورزش در منزل این افراد می توانند همانند سایر ورزشکاران در خانه به انجام تمرینات ورزشی بپردازند. در آموزش 
ورزش در خانه هر کس با هر لباسی می تواند با اختصاص دادن چند متر فضا برای خود ورزش کند.

ورزش در خانه بانوان
با ورزش در منزل دیگر نیازی نیست وقت با ارزش خود را در ترافیک های سنگین و رفت و آمد هدر دهید بلکه با آموزش ورزش در خانه در منزل خود همراه با یک برنامه تمرینی می توانید به سلامت و تناسب اندام برسید. در آموزش ورزش در خانه ابتدا شما به چند متر فضا احتیاج دارید و این فضا می تواند اتاق خواب یا حتی پذیرایی باشد و تمرین های ورزشی خود را در این مکان انجام خواهیم داد.

برای مشاهده فیلم ورزش در خانه با موزیک  و ورزش برای کودکان در خانه به سایت ورزشی اسان اسپرت مراجعه کنید.

آموزش ورزش در خانه

چه ورزش هایی می توان در منزل انجام داد؟


در ابتدای صحبت ها گفته شد که با آموزش ورزش در خانه افرادی که توانایی رفتن به باشگاه را ندارند می توانند در منزل خود ورزش کردن را شروع کنند. با ورزش در منزل همانند سایر افرادی که به باشگاه می روند می توانید به اهداف خود دست پیدا کنید تنها باید اراده و اعتماد به نفس داشته باشید و طبق برنامه تمرینی خود پیش بروید.

ورزش در خانه برای تناسب اندام
اکنون سوالی با عنوان چه ورزش هایی می توان در منزل انجام داد در ذهن افراد شکل می گیرد در پاسخ به سوال چه ورزش هایی می توان در منزل انجام داد باید گفت که حرکات بسیار زیادی مانند شنا تک دست و … وجود دارد که در ادامه برخی از مهم ترین آن ها را برای شما مطرح کرده ایم. این حرکات عبارتند از:
• اسکوات
• استپ آپ
• تراست قدرت
• پلانک
• پرش جانبی
• پل
• درازنشست
• شنا سوئدی
• پرش با جمع کردن زانو

آمورزش ورزش در خانه بدون تجهیزات

آموزش ورزش در خانه بدون تجهیزات


در بخش آموزش ورزش در خانه بدون تجهیزات می خواهیم شما را با نحوه انجام چند حرکت مهم ورزشی آشنا کنیم و همانند افراد ورزشکار اندامی زیبا و بدنی سلامت داشته باشید. با ورزش در منزل بدون تجهیزات به راحتی می توانید حرکاتی که در ادامه ذکر شده را همراه دوستان و اشنایان در اتاق خواب یا پذیرایی منزل خود انجام دهید. نحوه انجام این حرکات عیارتند از:
• بارفیکس : بارفیکس بهترین گزینه برای رشد عضلات بالا تنه مانند جلو بازو، سینه، پشت، عضلات زیر بغل و شکم در خانه می باشد.
• شنا سوئدی : در این حرکت به راحتی می توانید روی عضلات بازو خود کار کرده و عضلاتی قوی داشته باشید.
• پلانک : در این حرکت با فشار آمدن بر روی شکم چربی های این ناحیه از بین می روند و به مرور بدنی زیبا خواهید داشت.

ورزش در خانه بدون تجهیزات

آموزش ورزش در خانه با دمبل


در بخش آموزش ورزش در خانه با دمبل باید گفت که حرکات ذکر شده در بخش های قبلی اگر با دمبل انجام شوند نتیجه بهتر و سریع تری خواهند داشت. با داشتن دمبل حرکت هایی مانند اسکات، پرس ها، چرخش ها، پلانک ها و دراز نشست کرانچ را به راحتی می توانید در منزل خود انجام دهید. در آموزش ورزش در خانه چند حرکتی که با دمبل می باشد را به طور خلاصه برای شما شرح داده ایم. مهم ترین حرکات ورزشی با دمبل عبارتند از :
• پرس ایستاده و دمبل بر روی شانه ها : در این حرکت پاها را به عرض شانه باز کرده و دمبل ها را در دست و بالای سر نگه دارید و به سمت پایین بکشید.
• اسکات دمبل : در این حرکت پاها را به عرض شانه باز کرده، دمبل ها را درست گرفته سپس با خم کردن زانو ها و پایین اوردن بالا تنه به حالت اسکات بنشینید.

ورزش در خانه با دمبل

آموزش ورزش در خانه برای تناسب اندام


داشتن اندامی زیبا و بدون چربی خواسته همه جوانان و حتی افراد سن بالا نیز می باشد به عبارتی دیگر خیلی از افراد امروزه به دنبال شکمی تخت هستند و برای دست یابی به آن دست به انجام کار های زیادی مانند خوردن قرص می زنند. همگی این راه ها چیزی جز برگشت ندارند و در اخر با ورزش باید از شر چربی های بدن خود خلاص شوید. در آموزش ورزش در خانه برای تناسب اندام شما می توانید حرکاتی مانند درازنشست، پروانه، پهلو منحنی معکوس، پلانک، کرانچ و … را در منزل انجام دهید برای آگاه شدن از نحوه این حرکات می توانید به ورزش در خانه پی در اف مراجعه کنید. در حقیقت ورزش در خانه پی دی اف به طور کلی به نحوه انجام انواع حرکات برای تناسب اندام پرداخته است.

 
منبع:

 

 

10 تکنیک بی نظیر فوتبال + آموزش لیست تکنیک های فوتبال

 

مهارت های مربوط به پا را افزایش بدهید


تکنیک های فوتبال تک نفره در ابتدا مربوط به پا می باشد یعنی وقتی یک فرد از خود می پرسد چگونه تکنیک های فوتبال را به صورت حرفه ای یاد بگیریم؟ باید ابتدا تکنیک های فوتبال تک نفره مانند پاس دادن، شوت زدن و دربیل کردن را فرا گرفته باشد. در پاسخ به سوال چگونه تکنیک های فوتبال را یاد بگیریم به صورت حرفه ای نیز باید گفت که اولین برخورد یک بازیکن با توپ بسیار مهم است و این همان توانایی و مهارتی است که یک بازیکن مبتدی را از حرفه ای جدا می کند. در حقیقت یک بازیکن حرفه ای در یادگیری تکنیک های فوتبال باید بتواند با پاهای خود توپ را در زمین متوقف کند و پس از مسلط شدن بر روی آن شروع به حمله کند. در ادامه برخی از تکنیک های فوتبال مربوط به پا را برای شما مطرح کرده ایم :
• تمرین پاس کوتاه با بازیکن مقابل با یک تماس با توپ : این تکنیک فوتبال را با ضربه زدن توپ به دیوار می توانید تمرین کنید.
• تمرین پاس هوایی به هم تیمی یا سانتر توپ : بازیکن باید با توپ دو تماس یکی برای تثبیت توپ و پاس توپ به هم تیمی داشته باشد.
• پاس دادن یا شوت کردن توپ در حین دویدن : بازیکن باید در این تکنیک فوتبال در حین دویدن با دقت توپ را به هم تیمی خود پاس دهد.

تکنیک

هوش فوتبالی تان را افزایش دهید


در پاسخ سوال چگونه تکنیک های فوتبال را یاد بگیریم همچنین باید گفت که در مرحله بعدی باید هوش فوتبالی خود را افزایش دهید. در اصل دفاع نفر به نفر در هر جایی از زمین بازی فوتبال می تواند مفید واقع شود. زیرا همه افراد از مهاجمان تا بازیکنان خط میانی زمین فوتبال به دفاع فردی در حین بازی نیاز دارند. به همین دلیل ابتدا باید تکنیک های فوتبال تک نفره مانند پاس دادن و … را به صورت تکی تمرین کنید.
پس از تمرین این مورد سعی کنید توپ را در حالی که طرف مقابل شما سعی می کند از شما بگیرد را با هوش فوتبالی خود حفظ کنید. در تمرین های این چنینی تکنیک های فوتبال باید به چند نکته مهم توجه کنید. برای مثال به کمر بازیکن نگاه کنید تا بتوانید حرکت او را پیش بینی کنید و غافلگیر نشوید. نکته دیگر حالت خمیده و انعطاف پذیر بدن می باشد زیرا وقتی یک بازیکن پاهای خود را این گونه بر روی توپ می گذارد می تواند امکان تغییر سریع موقعیت و واکنش سریع را داشته باشد.

 

برای رزرو زمین چمن شیراز به اسان اسپرت مراجعه کنید.

دانلود آموزش تکنیک های فوتبال

لیست بهترین تکنیک های فوتبال


آیا شما هم می خواهید یک بازیکن حرفه ای شوید اما نمی دانید چگونه؟ ما دانلود آموزش تکنیک های فوتبال را به شما پیشنهاد می کنیم. زیرا با دانلود آموزش تکنیک های فوتبال به راحتی می توانید بهترین تکنیک های فوتبال خیابانی و … را مطالعه کنید و در یک فضای ازاد همراه دوستان و آشنایان خود آنقدر بهترین تکنیک های فوتبال خیابانی و … را تمرین کنید تا به یک فرد حرفه ای تبدیل شوید. در ادامه برای راحتی شما چند تا از بهترین تکنیک های فوتبال را لیست کرده ایم. لیست تکنیک های مهم فوتبال عبارتند از :
• پاس ها
• تکل زدن
• کنترل ها
• هد زدن
• حمل توپ
• دفاع کردن
• شک زدن
• پاس های بلند
• چرخش ها
• ارسال های کات دار
• دریبلینگ
• حرکات ضبدری
• اورلب
• اوت دستی
• پنالتی
• ضربات شروع مجدد

 
منبع:
 
صفحه قبل 1 ... 4 5 6 7 8 9 صفحه بعد