x تبلیغات
معرفی کامل ورزش ها

مشخصات زمین تنیس سرپوشیده

 اگر می خواهید در زمین تنیس سرپوشیده همراه دوستان و آشنایان خود به تمرین این بازی هیجانی و جذاب بپردازید دیگر نگران نباشید. زیرا در ادامه به بررسی مشخصات زمین تنیس سرپوشیده در سطح تهران پرداخته ایم. مشخصات زمین تنیس سرپوشیده به طور کلی عبارت است از :

 

برای اجاره زمین تنیس به اسان اسپرت مراجعه کنید.


• سالن های تنیس – خیریه عمل
مشخصات زمین تنیس سرپوشیده : ۲ عدد زمین سرپوشیده
شماره تماس : ۴۴۶۰۴۴۰۰ و ۴۴۶۰۴۴۱۳
آدرس : پونک – اشرفی اصفهانی – ستاری – فرحزاد – چهار دیواری – سیمون بولیوار
• سالن های تنیس – صنایع دفاع
مشخصات زمین تنیس سرپوشیده : ۲ عدد زمین رو باز و ۱عدد سالن سرپوشیده
شماره تماس : ۲۲۵۵۱۹۸۰
آدرس : نوبنیاد – خیابان شهید لنکری – روبروی بیمارستان شهید چمران
• سالن های تنیس – میثاق
مشخصات زمین تنیس سرپوشیده : ۴ عدد زمین رو باز و ۳ عدد سالن سرپوشیده
شماره تماس : ۲۲۸۳۸۹۴۲
آدرس : آجودانیه – انتهای سیزدهم شرقی
• سالن های تنیس – دیباجی
مشخصات زمین تنیس سرپوشیده : ۳ عدد سالن سرپوشیده
شماره تماس : ۰۹۱۲۶۸۶۸۶۱۱
آدرس : خیابان دولت – خیابان دیباجی جنوبی – کوچه رحمانی


مجموعه تنیس در سطح شهر تهران


آیا به دنبال یک مجموعه تنیس در سطح شهر تهران هستید تا بتوانید اوقات فراغتتان را در آن جا بگذرانید؟ ما به شما یکی از بهترین مجموعه تنیس ها در سطح شهر تهران را معرفی می کنیم. مجموعه تنیس آیت یا انقلاب یکی از بهترین مجموعه تنیس ها در سطح تهران می باشد که از نظر امکانات و مجهز بودن حرف اول را می زند. در ادامه به بررسی تمامی ویژگی ها و امکانات مجموعه تنیس آیت ( انقلاب ) پرداخته ایم :
• مجموعه تنیس آپت (انقلاب)
آدرس : بزرگراه نیایش – مجموعه ورزشی انقلاب – مجموعه تنیس آپت
تلفن : ۲۶۲۱۶۳۲۵-۲۶۲۱۶۳۵۲
تعداد زمین روباز : ۲۹ زمین + ۱ استادیوم مرکزی
نوع زمین : خاکهما
امکانات این مجموعه : رختکن – بوفه – حمام – توپ جمع کن – پارکینگ – برگزاری مسابقات – سالن بدنسازی – صندلی برای بازیکن – چتر برای بازیکن

منبع:

https://blog.asansports.com/2021/01/27/%d9%85%d8%b4%d8%ae%d8%b5%d8%a7%d8%aa-%d8%b3%d8%a7%d9%84%d9%86-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%aa%d9%86%db%8c%d8%b3-%d8%ae%d8%a7%da%a9%db%8c-%d9%88-%da%86%d9%85%d9%86-%d8%b9%da%a9%d8%b3/

بهترین باشگاه بدنسازی ایران

 آیا می خواهید ورزش کنید و نمی دانید بهترین باشگاه بدنسازی ایران کجاست؟ آیا شما هم می خواهید در بهترین باشگاه بدنسازی ایران به تناسب اندام برسید؟ جواب تمامی سوال های شما در مورد بهترین باشگاه بدنسازی ایران پیش ماست. به همین علت برای شما عزیزان در ادامه مطلب لیستی از بهترین باشگاه بدنسازی ایران تهیه کرده ایم تا وقت ارزشمند خود را در سایت های اینترنتی برای پیدا کردن بهترین باشگاه بدنسازی ایران تلف نکنید.

۱٫ باشگاه ورزشی تکنیک برتر تهران
آدرس : گیشا خیابان نوزدهم
تلفن : ٨٨٢٧٣٩٢٩

برای  باشگاه بدنسازی  به اسان اسپرت مراجعه کنید.


۲٫ باشگاه تخصصی ورزشی غرب تهران
آدرس : انتهای بلوار دادمان – بعد از پل یادگار امام – خیابان ارغوان غربی – خیابان سروناز –جنب سالن اجتماعات مسجد
تلفن : ۲۶۷۶۳۶۵۰
۳٫ مجموعه ورزشی اکسیژن
آدرس : شهرک غرب – سیمای ايران – بالاتر از بيمارستان لاله – پلاک ۵۸
تلفن : ۶۶۲۵۴۵۶۵
۴٫ باشگاه ورزشی سالک
آدرس : خیابان ولیعصر –بالاتر از توانیر – روبروی ایستگاه بی آر تی همت – بن بست فلق
تلفن : ۸۸۸۷۲۵۹۱
۵٫ باشگاه ورزشی میرداماد
آدرس : بلوار میرداماد – زیر پل میرداماد – حد فاصل بزرگراه مدرس و خیابان افریقا – پلاک ۲۸۵
تلفن : ۸۸۷۸۳۷۲۰

منبع:

بهترین سالن های فوتسال

 امروزه یکی از بزرگ ترین و اساسی ترین مشکلات و دغدغه های ورزشکاران علاقه مند به فوتسال پیدا کردن سالن های فوتسال مناسب با امکانات زیاد می باشد. به عبارتی دیگر همواره یک ورزشکار به دنبال بهترین و مجهز ترین سالن های فوتسال در سطح شهر تهران است. به همین دلیل در ادامه به بررسی بهترین سالن های فوتسال در مناطق مختلف سطح تهران پرداخته ایم. سالن های فوتسال تهران عبارت هستند از :

برای رزرو سالن فوتسال مشهد به اسان اسپرت مراجعه کنید.


• سالن شهدای طرشت
شماره : ۰۲۱۶۶۰۴۵۰۹۰
آدرس : خیابان آزادی، بلوار شهید اکبری، بعد از پارک طرشت
• مجموعه ورزشی نصر
شماره : ۰۲۱۷۷۵۳۳۲۲۸
آدرس : خیابان سپاه، نرسیده به میدان بهارستان، کوچه استقلال
• مجموعه ورزشی شهید چمران
شماره : ۰۲۱۶۶۸۱۷۵۵۵
آدرس : شاد آباد، خیابان ۱۷ شهریور، بعد از ۱۵ متری سوم، خیابان شهید کرمی
• مجموعه ورزشی زیتون سبز
شماره : ۰۲۱۲۲۰۷۱۲۱۰
آدرس : شهرک غرب، بلوار فرحزادی، انتهای خیابان پارک، بعد از مسجد ابولفضل
• سالن پرواز
شماره : ۰۲۱۲۲۱۱۱۴۷۷
آدرس : سعادت آباد، بالاتر از میدان سرو، شهرک مخابرات، میدان بهرود، پارک پرواز
• مجموعه ورزشی یادگار امام
شماره : ۰۲۱۶۶۰۵۶۳۹۰-۱
آدرس : خیابان زنجان جنوبی، پشت میراث فرهنگی

منبع:

https://blog.asansports.com/2021/02/15/%d8%ae%d8%b5%d9%88%d8%b5%db%8c%d8%a7%d8%aa-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b3%d8%a7%d9%84%d9%86-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%81%d9%88%d8%aa%d8%b3%d8%a7%d9%84-%d8%b9%da%a9%d8%b3/

پینگ پنگ چیست؟

 پس از نگاهی مختصر و کوتاه به تاریخچه پینگ پنگ نوبت به اینکه پینگ پنگ چیست می رسد. پینگ پنگ که در زمان های دور به آن تنیس بر روی میز می گفتند ورزشی است که هم به صورت تک نفره و هم به صورت دو نفره امکان پذیر می باشد. به عبارتی ساده تر هر فردی پس از دانستن اینکه پینگ پنگ چیست هم به صورت دو نفره و هم به صورت تک نفره می تواند بازی کند.

در این بازی یک میز وجود دارد که وسط آن توسط یک تور به دو قسمت مساوی برای هر بازیکن تقسیم شده است. هر فردی با تهیه یک توپ و راکت و مهارت هایی که در خصوص این رشته یاد گرفته است می تواند بازی کند و با کسب امتیاز بالا برنده این بازی هیجانی و مهیج باشد.

برای  کلاس پینگ پونگ به اسان اسپرت مراجعه کنید.

 

 

نحوه بازی پینگ پنگ چگونه است؟


آیا شما هم دوست دارید بدانید این بازی چگونه انجام می شود؟ آیا از بس به سراغ تحقیق در مورد پینگ پنگ pdf رفته اید دیگر جانی ندارید؟ دیگر نگران نباشید چون تا ما هستیم نیازی به تحقیق در مورد پینگ پنگ pdf نیست و همه موارد لازم در خصوص این بازی هیجانی را به شما خواهیم گفت. این بازی با یک ضربه سرویس شروع می شود که باید در نیمه زمین فرد شروع کننده باشد تا به زمین بخورد. البته در ضربه های بعدی توپ باید فقط در نیمه زمین حریف به زمین برخورد کند نه زمین فردی که می زند.
در این بازی هیجانی اگر توپ به هر دلیلی در زمین حریف فرود نیاید یک امتیاز به حریف اضافه می ‌شود و اگر توپ در زمین حریف فرود آید و پس از آن حریف نتواند توپ را به زمین طرف مقابل بزند یک امتیاز به فردی که ضربه را زده افزوده می ‌شود. اگر در ضربه اول توپی که پرتاب شده بعد از اینکه به زمین خورد به تور هم بخورد و در زمین حریف برود هیچ امتیازی برای هیچ کس ثبت نخواهد شد.

منبع:

https://blog.asansports.com/2021/06/01/%d9%be%db%8c%d9%86%da%af-%d9%be%d9%86%da%af-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f-%d8%aa%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%ae%da%86%d9%87-%d9%82%d9%88%d8%a7%d9%86%db%8c%d9%86/

نگاهی به فوتسال بانوان

 این رشته ورزشی به گونه ای است که زنان نیز می توانند در آن فعالیت کنند. به عبارتی دیگر فوتسال بانوان ایرانی و حتی خارجی از این بازی بی بهره نبوده اند و سال های سال است که با محدودیت های زیاد بازهم در این رشته ورزشی فعالیت می کنند. به خصوص زنان ایرانی با محدودیت های زیاد و مانع تراشی های بسیار بازهم پای تمامی سختی های این ورزش ایستاده اند و هیچوقت کنار نکشیده اند.

فوتسال بانوان ایرانی امروزه آنچنان به جلو رفته که در تمام دنیا معروف شده است. در حقیقت همه ما می دانیم ورزش فوتسال از جمله ورزش هایی می باشد که در بین بیشتر افراد به خصوص جوانان طرفداران زیادی دارد. بازی با توپ و استفاده از تكنیک های پيشرفته در سالن های فوتسال باعث می شود كه بازیکنان دراغلب اوقات لذت موفقيت را در اجرای اين مهارت ها در بهترین سالن های فوتسال احساس كنند.

برای سالن فوتسال به اسان اسپرت مراجعه کنید.

 

آشنایی با زمين فوتسال


وقتی یک فرد ورزشکار می خواهد در بهترین سالن های فوتسال همراه دوستان و آشنایان خود بازی کند ابتدا باید با ابتدایی ترین مسئله های بازی فوتسال آشنا باشد. ابتدایی ترین مسئله که هر فرد ورزشکار و علاقه مند به این ورزش باید بداند اندازه های زمین فوتسال می باشد. طول یک زمین فوتسال حداقل باید ۲۵ متر و حداکثر باید ۴۲ متر باشد. عرض زمین این بازی هیجانی نیز باید حداقل ۱۵ متر و حداکثر ۲۵ متر باشد.
در بازی ها و مسابقات بین المللی این رشته ورزشی طول زمین حداثل ۳۸ متر و عرض زمین حداثل ۱۸ متر می باشد. همچنین پهنای تمامی خط های زمین فوتسال ۸ سانتی متر و اندازه دایره وسط زمین فوتسال نیز ۳ متر است. فاصله نقطه پنالتي تا خط دروازه زمین این ورزش مفرح ۶ متر مي باشد. فاصله نقطه پنالتي دوم زمین فوتسال تا خط دروازه ۱۰ متر مي باشد. اندازه ربع دايره هاي گوشه زمين فوتسال نیز ۲۵ سانتي متر می باشد.

منبع:

https://blog.asansports.com/2021/02/15/%d8%ae%d8%b5%d9%88%d8%b5%db%8c%d8%a7%d8%aa-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b3%d8%a7%d9%84%d9%86-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%81%d9%88%d8%aa%d8%b3%d8%a7%d9%84-%d8%b9%da%a9%d8%b3/

آموزش شطرنج حرفه ای

 در آموزش شطرنج مبتدی تنها نحوه حرکت سرباز را به شما آموزش دادیم اما در اموزش شطرنج حرفه ای به شما نحوه حرکت تمامی مهره ها را اموزش خواهیم داد.
• نحوه حرکت شاه :
در اموزش شطرنج حرفه ای باید بدانید که مهم ترین مهره در این بازی مهره شاه می باشد اما از طرفی ضعیف ترین است زیرا این مهره فقط به یک خانه می تواند در هر جهت حرکت کند. در حقیقت شما شاه را تا حد امکان نباید وارد بازی کنید چون وقتی این مهره راه دفاع از خود نداشته باشد کیش می شود.

برای کلاس شطرنج آنلاین به اسان اسپرت مراجعه کنید.


• نحوه حرکت وزیر :
در اموزش شطرنج حرفه ای نحوه حرکت وزیر بدین صورت این که این مهره می تواند به طور مستقیم در هر جهت حرکت کند همچنین این مهره قدرتمند ترین مهره در شطرنج می باشد. این مهره نمی تواند از مهره هایی که در جلوی آن هستند عبور کند.
• نحوه حرکت رخ :
این مهره می تواند برای خود هر چند خانه که دوست دارد حرکت کند اما نکته این مهره این است که فقط مجاز به حرکت رو به جلو، عقب و چپ و راست می باشد. در حقیقت رخ ها مهره های قدرتمندی هستند و می توانند نقش مهمی در مراقبت از مهره های دیگر داشته باشند.
• نحوه حرکت فیل :
این مهره می تواند هر تعداد خانه ای که دوست دارد را به حالت اریب طی کند با این شرط که این مهره باید فقط روی خانه ای باشد که همرنگ خودش یعنی سیاه یا سفید و از طرفی دیگر باید روی همان رنگ بماند.
• نحوه حرکت اسب :
مهره اسب با مهره های دیگر یک تفاوت کوچک دارد. این مهره باید دو خانه را در یک جهت طی کند و نوع حرکت این مهره باید به صورتL باشد. این مهره تنها مهره ای در شطرنج است که می تواند از سایر مهره ها نیز عبور کند.

منبع:

https://blog.asansports.com/2021/01/07/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%b4%d8%b7%d8%b1%d9%86%d8%ac-%d8%a7%d8%b2-0-%d8%aa%d8%a7-100-%d8%a8%d9%87-%d8%b2%d8%a8%d8%a7%d9%86-%d8%b3%d8%a7%d8%af%d9%87-100-%d8%aa%d8%b6%d9%85%db%8c%d9%86%db%8c/

ورزش بوکس چیست؟

 ورزش بوکس یکی از ورزش های پرطرفدار و محبوب در دنیا می باشد که امروزه اکثر نوجوانان و جوانان در آن مشغول به فعالیت هستند. در این رشته ورزشی کافیست دو نفر حرفه ای یا مبتدی با ضربات مشت به یکدیگر ضربه بزنند تا در اخر یکی بر زمین بیوفتد و یکی پیروز میدان شود. اگر می خواهید به سراغ آموزش بوکس بروید کافیست کمی اراده و نیروی بدنی داشته باشید تا به واسطه فیلم آموزش بوکس در خانه یا برنامه آموزش بوکس در خانه مهارت های لازم این رشته ورزشی رزمی را فرا بگیرید.
البته باید به یاد داشته باشید که شهامت و قدرت در این رشته ورزشی بسیار مهم است و تا شهامت و قدرت کافی ندارید به سراغ بوکس نروید. این رشته ورزشی در رانده های سه دقیقه ای انجام می شود که یک مربی همراه با دو ورزشکار در رینگ حضور پیدا می کند تا شاهد رعایت قوانین و اصول این رشته ورزشی باشد. در اخر هم فردی که با رعایت اصول و قوانین بوکس امتیاز های زیادی کسب کرده باشد پیروز میدان خواهد بود.

منبع: وبلاگ اسان اسپرت

https://blog.asansports.com/2021/05/23/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%a8%d9%88%da%a9%d8%b3-%d8%b4%d8%b1%d9%88%d8%b9-%d8%a8%d9%88%da%a9%d8%b3-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%85%d8%a8%d8%aa%d8%af%db%8c%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d9%87-%d8%b5/

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران

 انتخاب کردن سر مربی جدید برای تیم ملی ایران امروزه به یکی از سخت ترین و دشوار ترین تصمیم های ورزش فوتبال در ایران شده است. زیرا امیر قلعه نویی اعلام کرده است که سرمربی تیم ملی فوتبال ایران را نپذیرفته است و از سمت دیگر برخی مخالفت‌ ها حضورعلی دایی را در در سرمربی تیم ملی فوتبال ایران منتفی کرده است. دراگان اسکووچیچ سرمربی تیم صنعت نفت آبادان که ۲ روز پیش از جدایی ‌اش از این تیم رسمی شد چند روز پیش وارد فدراسیون فوتبال شد تا مذاکرات نهایی را برای سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شدن را انجام دهد.

برای آموزش فوتسال به اسان اسپرت مراجعه کنید.

 


مربی فوتبال
بهترین مربی فوتبال جهان


بسیاری از افراد آنقدرعاشق ورزش فوتبال هستند که علاوه بر پیروی کردن اخبار مربوط به ورزش کشور ایران همواره اخبار مربوط به بهترین مربی فوتبال جهان را هم دنبال می کنند. در ادامه برای شما برخی از بهترین مربی فوتبال جهان را برای شما معرفی کرده ایم تا بیشتر از قبل با این ورزش پرطرفدار جهانی آشنا شوید. بهترین مربی فوتبال جهان عبارتند از :
• فرگوسن
این مربی با ۲۶ سال مربیگری منچستریونایتد ۱۳ بار قهرمان انگلیس، ۵ بار قهرمان جام حذفی و ۲ بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد.
• والری لوبانوفسکی
این مربی اوکراینی دارای ۸ بار قهرمانی در لیگ برتر شوروی، ۶ بار جام حذفی شوروی می باشد.

منبع:

https://blog.asansports.com/2021/01/18/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%b1%d8%a8%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%aa%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%ae-%d9%81%d9%88%d8%aa%d8%a8%d8%a7%d9%84-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86/

آموزش ضربات تنیس روی میز، بک هند

 بک هند یا ضربه با پشت راکت یکی دیگر از ضربه هایی می باشد که در آموزش ضربات تنیس روی میز باید به آن بپردازیم تا به خوبی بتوانید به یک تنیس باز قهار تبدیل شوید. این ضربه نیز یکی دیگر از ضربه های اصلی تنیس می باشد و باید حین آموزش ضربات تنیس روی میز به آن توجه ویژه ای کنید تا به خوبی آموزش تنیس در خصوص این ضربه مهم را یاد بگیرید. برای اینکه در حین بازی بتوانید این ضربه را به خوبی اجرا کنید می توانید از یک دست یا هر دو دست تان برای افزایش قدرت ضربه استفاده کنید.

برای اجاره زمین تنیس به اسان اسپرت مراجعه کنید.


چون استفاده از دو دست در این نوع ضربه باعث کنترل بیشتر راکت و توپ شده و اشتباه بازیکنان را به حداقل می رساند. البته به صورت تک دست هم می توانید این ضربه را بزنید به شرطی که مهارت های لازم را در آموزش ضربات تنیس روی میز به خوبی یاد گرفته باشید و بدانید در بازی هایتان از کدام روش برای زدن این نوع ضربه استفاده کنید تا بهترین کارایی را برایتان داشته باشد.

منبع:

https://blog.asansports.com/2021/05/05/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%aa%d9%86%db%8c%d8%b3-%d9%85%d9%82%d8%af%d9%85%d8%a7%d8%aa%db%8c-%d8%aa%d8%a7-%d9%be%db%8c%d8%b4%d8%b1%d9%81%d8%aa%d9%87-%d8%a8%d9%87-%d8%b5%d9%88%d8%b1%d8%aa-%da%af/

آموزش بدنسازی مبتدی : سیم کش زیربغل

 آموزش بدنسازی مبتدی برای عضلات درگیر عبارت است از :

• عضله های اصلی : پشتی بزرگ
• عضله های فرعی : دلتوئید خلفی، ذوزنقه تحتانی و متوازی الاضلاع
آموزش بدنسازی مبتدی برای انجام حرکت سیم کش زیر بغل عبارت است از :
• روی دستگاه سیم کش بنشینید و مطمعن شوید که بالشتک زانو را متناسب با قد خود تنظیم کرده اید.
• میله را طوری بگیرید که کف دستتان رو به جلو باشد.
• در حالی که بازو های شما به صورت صاف رو به روی شما میله را گرفته اند بدن خود را حدود ۳۰ درجه و یا بیشتر عقب دهید به طوری که انحنایی در نیمه ی پایینی کمر تان به وجود آید و سینه ی خود را بیرون بدهید.
• در حالی که عمل بازدم را انجام می دهید با کشیدن شانه ها و قسمت بالایی بازو به پایین و عقب، میله را پایین آورید به طوری که قسمت بالایی سینه ی شما را لمس کند.

برای مربی خصوصی بدنسازی به اسان اسپرت مراجعه کنید.

 


 

آموزش بدنسازی حرفه ای

آموزش بدنسازی مبتدی : شراگ با هالتر


آموزش بدنسازی مبتدی برای عضلات درگیر عبارت است از :
• عضله های اصلی : ذوزنقه بالابرنده کتف
• عضله های فرعی : دلتوئید و عضلات ساعد
آموزش بدنسازی مبتدی برای انجام حرکت شراگ با هالتر عبارت است از :
• هالتر را در امتداد طول بازو و جلوی ران ها نگه دارید.
• فاصله دست ها باید به اندازه عرض شانه باشد.
• در شرایطی که بازوها صاف حفظ می شوند شانه ها را بالا بیاندازید و هالتر را به صورتی عمودی به بالا بکشید.
• سپس هالتر را به آرامی تا نقطه شروع پایین بیاورید به نحوی که عضله ذوزنقه تحت کشش قرار بگیرد.


منبع:

https://blog.asansports.com/2021/05/09/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%a8%d8%af%d9%86%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%aa%d9%85%d8%b1%db%8c%d9%86%d8%a7%d8%aa-%d8%a8%d8%af%d9%86%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%87%d9%85%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d8%a8/

صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 صفحه بعد